اشعار عاشقانه



مثل آسمان آبی مثل چشمه خروشان باشیم
وبلاگی برای شما

 

  بگذار سر به سینه ی من تا که بشنوی             آهنگ اشتیاق دلی درد مند را  

  شاید که بیش از این نپسندی به کار عشق        
آزار این رمیده ی سر در کمند را   

  بگذار سر به سینه ی من تا بگویمت      
اندوه چیست، عشق کدامست، غم کجاست       

  بگذار تا بگویمت این مرغ خسته جان   
عمریست در هوای تو از آشیان جداست          

  دلتنگم، آنچنان که اگر بینمت به کام              
خواهم که جاودانه بنالم به دامنت 

  شاید که جاودانه بمانی کنار من
.....                 ای نازنین که هیچ وفا نیست با منت

  تو آسمان آبی آرامو روشنی.............         
من چون کبوتری که پرم در هوای تو

  یک شب ستاره های تو را دانه چین کنم    
با اشک شرم خویش بریزم به پای تو

  بگذار تا ببوسمت ای نوشخند  صبح        
بگذار تا بنوشمت ای چشمه ی شراب

  بیمار خنده های توام ، بیشتر بخند           خورشید آرزوی منی ، گرم تر بتاب   


                                
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
خالی تر از سکوتم ، از نا سروده سرشار 
حالا چه مانده از من ؟ یک مشت شعر بیمار  

انبوهی از ترانه ، با یاد صبح روشن         
اما... امید باطل... شب دائمی ست انگار

با تار و پود این شب باید غزل ببافم       
وقتی که شکل خورشید ، نقشی ست روی دیوار

دیگر مجال گریه از درد عاشقی نیست       
بار ترانه ها را از دوش عشق بردار

بوی لجن گرفته انبوه خاطراتم ...........     
دیروز: رنگ وحشت ، فردا: دوباره تکرار     

وقتی به جرم پرواز باید قفس نشین شد       
پرواز را پرنده ! دیگر به ذهن مسپار

شاید از ابتدا هم تقدیر من سفر بود           
کوچی بدون مقصد از سرزمین پندار

از پوچ پوچ رویا ، تا پیچ پیچ کابوس       
از شوق زنده بودن... تا خنده ای سرِ دار 

                                  ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

از خود که بی شکیبم و بی یار خسته ام     از زندگی از این همه تکرار خسته ام

از های و هوی کوچه و بازار خسته ام     
دلگیرم از ستاره و آزرده ام ز ماه

امشب دگر ز هر که و هر کار خسته ام   
دل خسته سوی خانه ، تن خسته می کشم

آوخ ... کزین حصار دل آزار خسته ام    
بیزارم از خموشی تقویم روی میز 

وز دنگ دنگ ساعت دیوار خسته ام     
از او که گفت یار تو هستم ولی نبود

تنها و دل گرفته و بیزار و بی امید      
از حال من مپرس که بسیار خسته ام...

                    {  شب سردی ست و هوا منتظر باران است
                     وقت خواب است و دلم پیش تو سرگردان است
                     شب بخیر ای نفست شرح پریشانی من
                     ماه پیشانی  من دلبر بارانی من,,, }



نظرات شما عزیزان:

r
ساعت16:08---9 فروردين 1392
سلام داداش گلم وبلاگ خیلی باحالی داری از بدو ورود همه ی مطالب را ریز به ریز خوندم.به وبلاگ من سر بزن خوشحال میشم.راستی برای تبادل لینک بیا وبلاگم /منتظرتم.
پاسخ:چشم سر می زنم ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 9 فروردين 1392 | 11:19 | احمد |